Nach da Sitzung

Opus 121/ 1978

 

Na ja, die Mafia war es vielleicht nicht gerade, aber immer habe ich mich mit den Mächtigeren angelegt. Oft habe ich Kopf und Kragen riskiert und das Herz klopfte mir bis zum Hals, doch immer nur vorher und zu Beginn. Im Gefecht selbst verflog dann jede Angst und ich war dann nur noch ein Werkzeug mei­nes Gewissens. Und es war wohl diese freche Unerschrockenheit und meine ehrliche Leidenschaft, die den Gegner davon zurückhielt mich zu zermalmen. Kurzfristig habe ich dabei selten ge­siegt, langfristig sind aber beinahe alle meine Anlie­gen aufgegriffen worden.

 

Heit bine bei da Mafia gsessn,

da hättns me boid zammgfressn,

hättns me boid zammgfressn.

 

Hamd gmoand i trau ma s Moi ned aafmocha,

daad mit eah an ehrana Suppn kocha,

daad mit eah an ehrana brauna Suppn kocha.

 

Doch mia is mei Goschn ganga,

bei de Heandl han es packt mit da gliaradn Zanga,

bei de Heandl han es packt mit da routgliaradn Zanga.

 

Han gschrian, han bettlt, han Schprüch gmocht, han gschimpft,

han eah d Woahrheit voia Hoffnung einegimpft,

han eah d Woahrheit voia Hoffnung in eahra Hirn einegimpft.

 

Ned gnua, i bin aa no aafgschdandn

da hane gschpannt, dass se grod zahnt hom,

da hane gschpannt, dass se grod zahnt hom.

 

No hom s me oidruckt und langsam daschossn,

ausgschpott, ogschpiem und aa no droschn,

ausgschpott, ogschpiem und aa no droschn.

 

Mi hod des ned kümmad, da ware stua,

da schaut da Mafiaboß aaf d Uah,

da schaut da Mafiaboß aaf d Uah.

 

„Fasse zusammen, verbleiben wie besprochen!“

Hoda gsogt, i han eahm owa nix vosprochn,

hoda gsogt, i han eahm owa nix vosprochn.

 

Dahoam howe dann Krawattn zrissn,

voa Wuat a paar Tella zbissn,

voa Wuat a paar neie Tella zbissn.